loading...
دانلود فیلم , سریال , بازیگران ,زوتوگرام
محمد بازدید : 550 جمعه 03 اسفند 1397 نظرات (2)

دریافت فیلم چند میگیری گریه کنی سال 1384

نام فیلم: چند میگیری گریه کنی

 

کارگردان: شاهد احمدلو

 

سال تولید: 1384

 

موضوع: کمدی

 

بازیگران: منوچهر نوذری ، حمید لولایی ، نیکو خردمند ، ابوالفضل پورعرب ، الناز شاکردوست ، محبوبه بیات ، محمود بهرامی ، حسین عابدینی ، هومن حاجی عبداللهی ، آناهیتا همتی ، شهرام حقیقت دوست …

 

خلاصه داستان فیلم چند میگیری گریه کنی :

 

این فیلم داستان پیرمردی است که مقیم آمریکاست و زمانی که می فهمد در آستانه مرگ قرار گرفته به ایران می آید تا در وطن خود بمیرد و چون دوست و فامیلی در کشورش ندارد، سراغ آدم هایی را می گیرد تا پس از مرگش برایش گریه و زاری کنند…

 

……………….

 

چند می‌ گیری گریه کنی؟ فیلمی کمدی به نویسندگی محسن تنابنده و کارگردانی شاهد احمدلو و تولید سال ۱۳۸۴ می باشد. توکل‌نیا تهیه کننده این فیلم در مورد آخرین حضور زنده‌یاد منوچهر نوذری بر پرده سینما در این فیلم گفت:

 

“خیلی دوست داشتیم ایشان زنده بود و فیلم را در جشنواره می‌دید. “چند می‌گیری گریه کنی” به نوعی نخستین فیلم سینمایی زنده‌یاد نوذری بعد از سی و پنج سال است. داستان فیلم درباره مرگ اما در قالب طنز است و بعد از دیدن فیلم به نظر می‌رسد که وصیتنامه هنری منوچهر نوذری است. ایشان برای بازی در فیلم اولین و تنها گزینه بود و به نحو شایسته‌ای این نقش را ایفا کرد. خود ایشان هم وقتی پیشنهاد بازی در این فیلم را ارائه کردیم به شدت استقبال کرد و به فیلم خیلی امیدوار بود و آن را جزو کارهای خوبش می‌دانست. این فیلم یادگاری بسیار شایسته و خوبی از یک هنرمند پیش‌کسوت است.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری